Pripovedovanja

Rezultat tekmovanja april 2018


Objavljamo zmagovalno delo tekmovanja za april 2018. Navodila za tekmovanje in pravili za točkovanje si lahko preberete tu, vsa prispela dela si lahko ogledate na naših socialnih omrežjih (FB, IG, twitter).

Avtor zmagovalnega dela je s 17 doseženimi točkami Boštjan Volk, ki je za svoje delo zapisal naslednje:

Moje ime je Boštjan Volk, na spletu me najdete pod imenom B.VolkART, BOVO, oziroma BOVOdraws, aktiven pa sem največ na Facebooku in deviantArtu .
Za tekmovanje sem se odločil, ker mi je vaša revija že od samega začetka zelo všeč, sploh pa tematika, ki jo obravnava – torej manga, anime in vse povezano s tem.
Moj izdelek se na tematiko Japonske navezuje preko treh elementov in sicer gejše, samurajskih mečev in zastave japonskega imperija v ozadju. Zakaj tak motiv? Ker so to tri stvari, katere so mi med skiciranjem najprej padle na pamet. Poleg tega, pa tudi nisem hotel spet risati svojih najljubših anime/manga likov, ampak ustvariti nekaj svojega.
Slikal sem digitalno, s pomočjo grafične tablice.

Kot obljubljeno bo njegovo delo moč videti na naši spletni strani do objave naslednjega zmagovalca. Na naši prvi strani bo delo razvidno v sliderju, vedno pa bo dostopno za ogled tudi tu.

Komentar urednice MAGnet manga revije pa je sledeč:

Najprej čestitke zmagovalcu prvega tekmovanja, ki smo ga organizirali z ekipo MAGnet.
Zmaga je morda bila pričakova, morda ne. Dejstvo je, da zajema elemente, ki so na zahodu najpogosteje prikazani v povezavi z Japonsko. Želim si, da bi avtor ravno zaradi tega izbral druge elemente, ali pa vsaj izbranim dodal kakšno svojo noto. Poleg tega celota slika po kompoziciji in dizajnu ostaja v varnih vodah. Pokončni format, fontalna postavitev lika z minimalnimi podrobnostmi spodnje polovice telesa, enostavno ozadje. Gre za vsem dobro poznano razporeditev elementov na sliki katere se poslužuje vse preveč ilustratorjev. Iz prispelih del zmagovalno delo od daleč izstopa predvsem zaradi izbire barv. Le te so v dobrem kontrastu tako z belo v ozadju, kot tudi s črno pričesko in temnimi odtenki spodnje polovice telesa oziroma kimona istočasno pa drži nek hladen pridih, ki gi ostalih delih ni bil prisoten zaradi izbire drugih barv oziroma odtenkov.
Če kaj res pogrešam na sliki so predvsem detailji, ki bi naredili sliko bolj zaključeno oziroma polno. Transparentnost ni bila uporabljena pravilno ali pa ni konsistentna, meča si gotovo zaslužita kakšen detail več, najbolj pomankjiv od vseh je kimono. Nisem ekspert, a rokav kot en od sredinskih elementov slike res malo preveč iztopa.
Avtor pravi, da je delo v celoti izdelano digitalno s pomočjo grafične tablice. Čeprav je še nekaj prostora za izboljšavo je dobro obvladanje obojega razvidno tudi v delu samem. Pri forntalni pozi obraz pogosto ostaja statičen zaradi česar je še posebaj pohvalna uporaba nagiba glave in ramen kar daje sliki nekaj dodatne dinamike. Ta dinamika je še najbolj opazna pri obliki pričeske in ušesih (ušesa so posebne vrste preglavica na katero se pogosto pozablja). Na koncu pa seveda ne smem pozabiti na teksturo, ki daje sliki sovojevrsten retro občutek. Uporaba tekstur zna biti pogosto pretirana najti pravo ravnovesje pa je težko. Sicer je v tem primeru tekstura en močnejših elementov slike, a morda ne izpade najbolje s samim senjčenjem. Vir svetlobe daje sliki globino, a zaradi prekomernega senčenja v spodnjem delu kimona in (pre)šibke sence lika je v kombinaciji s teksturo težko določiti ali delo prikazuje sliko slike ali ima ta digitalna tekstura le funkcijo teksture papirja.
Avtorju želim zabaven vikend v Celovcu, več iznajdljive ustvarjalnosti in upam, da še kdaj vidim kakšno njegovo delo med prispelimi deli!

Zahvaljujemo se vsem sodelujočim, istočasno pa vsi vabljeni tudi na majsko tekmovanje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja